Malý myšlienkový pochod o blicovaní

Najlepšie bolo aj tak na strednej! Zodpovednosť - cudzie slovo... Sloboda!!! Pre mňa súhrn neuveriteľných spomienok plných adrenalínu, objavovania, spoznávania - ale hlavne blicovania.

Blicovanie môžeme charakterizovať ako samostatnú etapu v živote mladého študenta, počas ktorej vykonáva činnosti, ktoré sú mu dôležitejšie ako pilné študovanie. Tieto činnosti môžu byť rôzne - avšak najkrajšou činnosťou je spoznávanie nových ľudí. Základnou výbavou každého správneho blicera je svačina, 8 korún na dva deci kofoly - a to by už asi aj stačilo na prežitie 8mich hodín v pohodlí tepla vašej krčmy.

Niektorých blic-friendov sme proste spoznali a už nikdy nevideli... Niektorí s nami putovali blic-svetom celé roky štúdia na strednej škole... No niektorí putujú s nami životom, a z nič netušiacich blic-friendov sa stali naozajstní priatelia.

Sranda je že najviac dôležitých ľudí v mojom živote som spoznala na nevinnom blici (Upozornenie: Nerátam členov moje úžasnej rodinky). Je možné, že ma duša volala het zo školy, aby som spoznala svoje spriaznené duše? Vlastne by som tomu aj celkom verila...

Nie sú to kvantá ľudí... Je to pár nehorázne uletených duší s optimistickým zmyslom pre humor, ktorí mi pomáhali a ešte stále pomáhajú keď mi príde ťažko. Je to pár ľudí, ktorým sa snažím vždy byť oporou, keď to na nich príde... Je to pár ľudí, ktorí ma vedia vždy rozosmiať, ktorí nikdy neodoprú pozvanie na kávu, s ktorými si vždy máme čo povedať a ak by bolo treba kvákali by sme bez prestávky aj celé hodiny... Prečo? Asi preto lebo sme veľa blicovali! Asi preto lebo sme spriaznené duše...